Handboll är kul..

Det senaste har det varit handboll i fyra dagar och jag gillar det skarpt. I lördags åkte vi upp till Lidköping och var sugna på att krossa som det även blev med 25-15. Söndagen bjöd på möte inför säsongen och följdes av matcher med båda herrlagen. Dock sömnpiller varning för de hade båda matcherna i sin hand ganska enkelt. I måndags blev det att titta på syrrans match och hon var hetare än hetast i målet. Stolt lillasyster såg dem enkelt ta hem matchen. Och igår var det dags för en match igen och vi var verkligen spelsugna. Falköping kom till Boråshallen och fick aswhoppin så det skrek om det. 31-17 vann vi komfortabelt med och gjorde en bra match precis som i lördags. Vi börjar riktigt hitta formen nu och det är värt en high five!

90% klar.. snart ska jag njuta av Angels & Demons. Hoppas bara att den är lika bra som Da Vinci koden. Jag är en liten sucker för historia, jakten efter sanningen, intriger. Allt det fanns med i den och nu håller jag tummarna för att storyn i denna är lika bra. Jag är också en sucker för film som de flesta vet. Räknade nyss att jag har 181 filmer och säkert några utlånade som jag inte har en aning om.

Men först skriva klart ansökan till medicinsk fotograf, gå ut en runda med Ior och städa. När jag tittat på filmen blir det en promenad ned till stan för att inhandla saker emot min jävla förkylning och halsont.

Inga kommentarer: