Bonneland

Spotify är på och jag känner lukten av oset från maten som hjärtat lagar medan jag försöker stilla min hunger. Jag har mysiga dagar ute i bonnelandet. Kom hit igår för att ha det chill i den här jävla snö stormen. Fredrik och Sara kom på kvällen. Det blev lite lax, dippning, rött vin, chirre och melodifestivalen innan action film. Bara mys och helt gött. Imorse fick jag ett fett ryck efter jag legat rastlös i en halvtimma i sängen. Vaknade kvart över åtta och ville inte väcka PP så jag tänkte att jag skulle överraska honom med skottning. Det är bara han i hyreshuset som skottar så jag tänkte att idag ska han banne mig slippa det. Så jag klädde på mig och gick ut under den blåa himlen och satte igång. Inte alls fel att starta dagen med två timmars skottning och sedan få massage efter en frukost. Nyss kom vi hem efter att ha hälsat på PP's farmor och farfar. Hans farfar är ett orginal som man inte kan låta bli att tycka otroligt mycket om. Nej nu får jag väl hjälpa honom lite i köket och få lite mystid innan jag beger mig hemåt igen. Imorgon väntar ännu en dag på Intrycket.

Inga kommentarer: