Busy but beautiful

Tiden tycks bara flyga förbi som alltid och jag gillar det. Det har varit fina dagar men som har gjort till att jag tycker mindre om färgen orange. Dessa arbetskläder, i just orange, har varit roliga och tröttsamma. Måndagen och tisdagen spenderades på Intrycket och tryckte kläder åt Infranord (som tydligen underhåller och bygger järnvägar). Roligt, stressat, tungt, nytt och inte direkt fullt med variation. Packa upp, trycka, packa ned. Dock gött med lite cash. I måndags kväll pälsade jag på mig efter att ha varit hemma i stressade 40 minuter för att ha träning ute. Gött med intervall, starter, styrkeövningar och avslutning med stafett i en meter hög snö. Det resulterade i väldig träningsvärk i mina ömma leder. Det kändes ganska gött i låren även idag men oerhört bättre och skönt att få ett armpass i gymmet idag. Laddade ganska hårt för träningen med att chilla hos mormor och morfar i fyra timmar. De bjöd på god lunch, obligatoriska tre kaffet med fika, go pratstund. Och inte nog med det.. jag fick med mig sex kaffekoppar som de köpt till mig, sockerskål+gräddkanna till min servis och ett 1kgs paket vingummin som anläder till casa Ohlsson när mormor kommit hem från Teneriffa om några veckor. Kalas helt enkelt. Nu blir det rostade mackor, skivade äpplebitar, iskall mjölk och film i sängen. Jag kan gilla det helt enkelt.

Inga kommentarer: