I don't know anything at all

Mycket har skett sedan sist och tiden flyger iväg. Så snabb att veckor känns som dagar. I mitt sinne har det nog bara gått en vecka trots att det är mycket mer. Många matcher har spelats och en andra placering togs som antagligen leder till divison 2 avancemang. Fått jobb och jobbat med ett tokigt gäng på intrycket de senaste veckorna. Jag har fyllt 20 år och haft kalas plus varit på systemet och sedan firat in det med middag. Resor. Mycket kärlekstid har spenderats med hjärtat som jag bara blir mer och mer kär i.

Det stundar både fina och mindre fina veckor framöver. På lördag är det äntligen dags för 40 års festen och alla bitar verkar falla på plats. Över påsk åker vi till Danmark i fem dagar för att spela cup. Mindre underbart att hjärtat kommer vara iväg också mycket framöver när jag väl är hemma från mina bravader.

First Aid Kit - I met up with the king får lugna ned mig medan jag ska laga mat, äta maten, duscha föra att sedan vara nere i hallen om en timma för att sitta i sekretariatet. Längtar redan till sängen.

Inga kommentarer: