El classico tonight biatch

Kroppen är lite seg efter gårkvällens träning och tack vare att jag somna i soffan. En Elin klassiker som dock inte gjorts på väldigt länge och jag ångrar lite valet att försöka hålla mig vaken till Criminal minds. Som för övrigt är ett av mina favorit program.

Men vad gör väl det att kroppen är lite off, halsen är lite off och ögonen är off när det är El Classico á la Borås ikväll. Efter kaffet och en liten promenad senare med hunden vet jag att jag kommer vara fit for fight. Jag börjar redan nu med awesome musik som ska sätta mig i mood och sanna mina ord, adrenalinet pumpar smått redan. Vad jag pratar om är Borås HK vs. Byttorps IF. De två klubbarna i stan och båda mina i hjärtat. Ska bli båda skrämmande och spännande att stiga in i Hestrahallen som var mitt hem i 10 år och möta min gamla klubb Byttorp och laget med minst sju spelare som man spelat med tidigare. Som sagt blir det en kväll med blandade känslor men en fin kväll ändå..

1 kommentar:

Lisa Andersson sa...

åh elin! nu är jag hemma en vecka, förväntar mig minst en frukostdate och kanske träning med er <3