Jobbelijobb

Inte nog med att man får sig lite cash för sportlovsveckan så ringde Anna och Patrik igår. Det behövdes folk till Intrycket. Självklart kunde jag hoppa in idag. TT och jag som stabilt varit en duo under veckan fick fortsätta det även idag. Känns gött att jag ska vara där på måndag och tisdag också. Det sved lite att gå upp så tidigt men med lite kaffe i kroppen och go musik gick det fort under dagen. Jag har stått nästan hela dagen och packat upp och packat ned jackor som tryckts. Skönt att bara vara inne i en sak. Nu sitter jag hemma efter en liten go solning och ska snart hoppa in i duschen. Drar mig lite för att gå ut i snöovädret som dratt igång nu. Det får liksom räcka nu. Men det blir lite bowling med Anna, Andrea, Sanna och TT senare ikväll. Längesedan jag bowlade så det ska bli superroligt. Efter det blir det nog absolut sängen nästan direkt för jag är supertrött och att sova ut imorgon bitti. I like it.

Inga kommentarer: