Svettig dag och mysig spa kväll

Sista dagen för sportlovshandbollen, både skönt och tråkigt att inte ha ungdomarna mer. Jag tyckte trots allt om mina små pajkar även i fall de inte lyssnade så värst bra i början av veckan. Jag blev även lite glad att bli kallad fröken Ohlsson, trots att jag förknippar fröken med 55-60 åriga fröknar i årskurserna 0-2. Men i alla fall så körde vi mini handbollsturnering som avslutning på hela skiten och delade upp ungarna och vi instruktörer i lag. Mitt lag fick så vackert heta Ohlssons köttchark för att vi skulle kötta hårt. Och vad gjorde vi? Vi gick in och kötta oss fram till vinsten.. Legen... wait for it... dary! Sen vann instruktörerna matchen mot vinnarna lätt som en plätt.

Härligt fräsch och svettig efter 3 timmars springande under dagen åkte jag till ICA för att införskaffa mig lite frukt på hemvägen. Hemma möttes jag sedan av två busiga systersöner. Det blev lek och massa bus i en timma innan det var dags för dem att åka hem och jag ha en super mysig kväll med hjärtat. Han fick användning för en av mina kuponger, nämligen spa-kväll. Det blev ansiktsmasker, massor utav frukt, fotbad och mys i soffan. Vi tittade på Sommaren med Göran som verkligen är helt klockren. Jag är så lycklig och glad att få sådan mysig kväll.

Inga kommentarer: